Diku set straks i gang ei undersøking om nettundervisning i høgare yrkesfagleg utdanning, og inviterer alle lærarar til å komme med innspel.
Frå 16. februar 2021 vil tilsette i norske fagskolar få invitasjon til å delta i undersøkinga.
Spørsmåla i undersøkinga handlar om lærarane sin kompetanse, erfaring, praksis og haldningar knytt til nettundervisning.
Resultatet frå undersøkinga skal mellom anna gi kunnskap om behov for tiltak som kan styrke nettundervisninga i sektoren.
– Dess fleire svar, dess riktigare bilete vil undersøkinga gi av status for nettundervisning i fagskolane. Det er derfor viktig at så mange lærarar som råd svarer. Vi oppfordrar lærarar både i større og mindre stillingar, inkludert timelærarar, til å svare, seier Else Kathrine Nesmoen, seksjonsleiar i Seksjon for utdanning og arbeidsliv i Diku.
Spørjeundersøkinga er del av ei kartlegging av nettpedagogisk kompetanse i høgare yrkesfagleg utdanning.
Invitasjonen kjem på e-post frå Linn Synnøve Skutlaberg hos ideas2evidence, som gjennomfører undersøkinga på oppdrag frå Diku.
Har du spørsmål til undersøkinga? Kontakt: Kjerstin Bruvold Klokkeide eller Martin Paulsen hos Diku.